Welkom bij Fistbumpbros! Elke donderdagavond om 18:00 uur (en soms maandagavond!) een nieuwe video! Mis het niet en SMASH op die subscribe button!    ^__^

Lets Plays van Indie Games!

Bij Fistbumpbros reviewen wij de laatste Indie Games in onze Lets Plays! Niet alleen de bekende games die je in de winkel vind; nee, ook de onbekende Lets Plays van Indie Games. Veelal van kleine ontwikkelaars, maar ook games die ondergesneeuwd raken door al het game geweld. Denk hierbij aan multiplayer games, maar ook puzzel games en veel humoristische games.

Veel kijk plezier en vergeet niet te abonneren. Daarmee help je ons enorm!

Geen idee waar wij over praten? Kijk dan naar de laatste Lets Play video’s onder het kopje ‘Overig > Lets Plays’. Hier staan de nieuwste Lets Play video’s. Daarnaast doen wij ook heel ander soort video’s van onder andere Firstlook en Dutch Comic Con. Maar ook Animecon en andere video reportages. Ook het Bonami Spelcomputer Museum, het Arcade Hotel maar ook retro beurs conventies van onder andere Schiedam en Tilburg.

Twee jaar geleden zijn wij begonnen met Let’s Plays en zijn daarna ons Youtube kanaal gaan uitbreiden. In twee jaar tijd hebben de Fistbumpbros veel geleerd en flink uitgebreid. Met conventie video’s, short films en sponsor video’s van o.a. Lootchest en Dirtees in ons portfolio. Onze video’s worden professioneel gemaakt door Eldon en Wesley, die met passie, een video camera en een microfoon op pad gaan. Zij laten jou zien hoe het er aan toe gaat op Conventies die in Nederland en Belgie worden gehouden. Ook maken zij professioneel short films en movies die zij zelf hebben bedacht en uitgevoerd.

Gelukkig zijn wij ook tegenwoordig een geziene gast op vele conventies. Wij interviewen bekende cosplayers en acteurs en actrices op onze vlotte, open en humoristische stijl. In het verleden zijn wij ook wel ‘de oude Gamekings’ genoemd, wat een compliment is. Verder trekken wij ten strijde in onze herkenbare Fistbumpbros kleding tijdens conventies. Daardoor zijn wij direct herkenbaar voor het publiek.